Post by Deleted on Feb 15, 2022 3:21:50 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Gacha Life ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Gacha Life IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka på oändliga pengar ▞▞▞
▞▞▞ Gacha Life 2022 version ▞▞▞
Android - Tech Zone
coolt! (:
Hur får jag Gacha Club just nu!
Sesta spelet
2020-okt-02 - Utforska Isabelle Eieviks anslagstavla "gacha life" på Pinterest. ... Iphone Tapet Falla, Halloween Bakgrunder, Instagram Idéer, Iphone
Bra att göra Youtube-videor
Jag måste hålla med vissa människor som jag inte gör. Gillar den nya versionen jag att den har fixats så inga olämpliga saker händer men jag saknar den gamla den nya är bara skräp
𝔹Ä𝕊𝕋𝔸 𝔸ℙℙ𝔼ℕ!! 𝕁𝕒𝕘 Ö𝕟𝕤𝕜𝕒𝕣 𝕓𝕒𝕣𝕒 𝕒𝕥𝕥 𝕞𝕒𝕟 𝕞𝕖𝕣 𝕜𝕝Ä 𝕜𝕝 𝕘𝕠𝕟 𝕞𝕦𝕟𝕒𝕣 ℍÅ𝕣𝕣
Inte säkert för barn. Felaktigt betyg. Utvecklaren tog bort min första negativa recension. Får se om de tar bort den här utan att svara. Felen i det här spelet är ofta skrämmande för små barn så betyget måste ändras. Min dotter var i hysteri och tårar när ett svärd dök upp i karaktärernas händer eller när en annan dök upp med svarta ögon. Varför finns felen ens där och varför kan de inte inaktiveras?! Chatten verkar ha några väldigt tvivelaktiga undertoner så föräldrar akta sig.
Looking at me•It took me by surprise•Human•Class fight(4 is 1)||GLVM||Gacha Life. •Sanset • ... BonnieGirlLil•Diversity Squad•Original Horror.
det är bra men det kraschar ofta
Jag brukade älska det här spelet. Men nu när jag försöker spela det får jag en svart skärm! Jag har försökt starta om min telefon och avinstallera men det fungerar inte. Jag har också rensat utrymme och skannat efter virus! Jag vet inte om det är min telefon eller spelet eftersom jag använder en Teeno. Vänligen fixa detta! Tack.
inget
Det är bra men det finns inte mycket/fina skor
Innan uppdateringen var Gacha Life min favoritapp för att bara umgås och skapa nya OC:er. Nu med uppdateringen blev de av med några poser jag brukade använda, några munnar som jag brukade använda och till och med ändrade orden du kan använda så att det är "mer passande". Jag skrev in ordet "generad" och det censurerade a, s, s. Verkligen?? Kom igen, jag förstår att du vill göra spelet mer barnvänligt och very *friendly* persona förbanna spelet, men du begränsar bara allt! Vänligen ändra detta så att det är mindre restriktivt

Jag betygsätter detta en stjärna för när jag brukade spela det (jag avinstallerade nu) brukade det fungera perfekt MEN EN DAG skulle det bara gå till en svart skärm för alltid tills jag stänger spelet eller i några sekunder.. nej. .. INTE ENS EN SEKUND. den har den svarta skärmen och sparkar mig sedan ur spelet. DENNA APP FUNGERAR INTE PÅ MOTO E4-TELEFON. och (det här är bara min telefon så det är ok) så jag avinstallerade den idag så jag försökte bara ladda ner den och det lät mig inte ens.
Jag var ett sånt fan av Gacha Life...men sedan kom den nya uppdateringen, jag har tagit bort och kommer inte ladda ner den igen förrän spelet är fixat, inget illa men den nya uppdateringen gjorde spelet till ett tågvrak, jag är förlåt och jag hoppas att Gacha Club kommer att bli bättre, tills dess kan jag inte göra Gacha-innehåll och dessutom kunde du ha kommit på en annan lösning...men istället förstörde du spelet jag en gång älskade.
Det är ett ganska bra spel men varför nu laddar jag ner det igen, det återkommer alltid och jag hatar det så mycket och det var därför jag gav det 1 stjärna
Dgr
Den visar dig saker men den gör det inte och om du vill ha det tuffa kan du radera det och skriva old gacha life och trycka på 0.9 för att få den gamla gacha så ja det är en 1
Gacha Life. 0.0. Spel med uppdrag Köp valuta. Bananapedia 100 100. Skriv Artikel eller Spela in Video. Skriv en artikel eller skapa en video om detta spel.
Untitled
Gacha Life 休閒 yqub
Helt okej
Ferme Farm: Bonne Jour et jeu de la ferme Ville · 92.0M ; Bubble Shooter · 28.0M ; Bubble Shooter · 28.3M ; Bonbons Fièvre · 25.3M ; Gacha Life · 99.2M.
Det här är 100% det sämsta spelet jag någonsin har stött på. Redaktören suger och animationerna är utomordentligt låg kvalitet. Det här spelet tillåter också dina barn att exponeras för NSFW-skapelser som andra människor har gjort på internet och kan möjligen även tillåta dina barn att göra dem också. Om de lade till det skulle jag betygsätta detta med 0/5 stjärnor.
Gacha Life Fritidsspill ucl
Beskrivningen av Gacha Life: ☆ Välkommen till Gacha Life ☆ Är du redo för ett nytt äventyr? Skapa dina egna anime-karaktärer och klä dem med dina
Thief Puzzle - Can you steal it ? Jumboq kec
Man kan inte se sin video
Gacha Life নৈমিত্তিক fwq
Det är ett trevligt och coolt spel!!!
Det här spelet är väldigt roligt och underhållande. Ibland spelar jag gacha livet i en timme eller två och märker inte ens. (ibland ritar jag mina karaktärer.) Men jag ger den bara 1 stjärna eftersom det är väldigt irriterande att ha annonser mitt i att göra en karaktär också när jag försökte spela gacha life fortsatte det att visa mig saker och det glappade och fick mig att radera den här appen.
Underbart spel! Jag älskar det! Bara det finns glicher som Gina Glich..och det skrämmer mig.. 😢😢 så snälla fixa det... Jag hoppas att du kommer att reda ut glichen.. Snälla gör det. Och även i gacha club är det samma några glicher finns det också. Också läskiga skinn.. Bara snälla fixa det.. Och snälla annonser bättre ansikten. Och justerar! Men resten älskar jag! Mitt favoritdjur för dig 🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐈🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱
Ganska dåligt, för spel som oftast spelas av barn, det här spelet är omoget och samtidigt förstår jag varför alla hatar den här grejen. Du gillar bara att göra grundläggande saker och dekorera din "Gacha" vad den än heter, Inget roligt att göra. det är inte ens ett spel, som varför skulle alla kalla detta ett spel som på allvar. Jag rekommenderar inte den här appen, som alls.
Jag kan inte ladda ner det mer
Tråkigt spel.... Jag försökte spela skit men det verkade vara tomt... Sedan kom karaktären efter ett par tillfällen men du borde lägga till en datorröst eller något för att vägleda oss om hur man spelar den.... Eller hur skulle vi förstå spelet
Gacha Life სხვადასხვა rfza
Det här är kul, men det är very *friendly* person på grejer det finns fortfarande fler grejer som saknas men det är ganska roligt men snälla fixa detta. Tack.
This is made by luni too, This game was made before gacha life so of course there is ... now Gacha Club is out and stuff, and also iOS users, BE PATIENT!!
Jag älskar det, men jag gillar inte att de tog bort animationer..
Jag tror jag gillar det😁😅😀
_wolf_milafka_ Video, 13 Spela, 5 Kudos - Tikhunter
Det var fem stjärnor förut men en stjärna mindre på grund av att Lunime har tagit bort några saker och jag radera den och sen så installerad jag den igen och sen så ska den där lappen Acceptera du att det är några grejer på grund av att det är några Perssoner som gör några äckliga vidios på Youtube och jag hatar det men en dag så bara tänkte jag hmmm...... Har inte min dator jag får väl spela min tråkiga gacha life på min telefon men nä appen lät mig inte i jag är missnöjd! 😠😠😠😠😠😠😠😠😠
Lalalala den är så himla roligt att spela och man kan göra videos. Lolololo den i lo kfju huj
Det är ganska okej.. men idk gacha club är bättre 🤷 🤔 det finns inte så många alternativ och när jag spelar fryser det bara för mig, det är inte så många annonser som är okej.. Jag skulle ge den 5 stjärnor om du ger fler alternativ..
Flaticon, the largest database of free vector icons. - Rumah ...
Ärligt talat, Gacha Life är inte riktigt roligt längre. Jag förstår, vissa människor gjorde en massa olämpliga saker. Men det som lockar mig är att några av de oskyldiga poserna vi har tagit bort och några av munnarna var också trassliga. Innan uppdateringen brukade jag spela det dagligen. Nu spelar jag knappt på grund av uppdateringen. Jag är lite förvånad över att spelet har 4.0 i betyg. Vänligen ta tillbaka det gamla Gacha Life.